Τη Δευτέρα αναμένεται να χτυπήσει το κουδούνι για τους μαθητές και η συζήτηση για τα μέτρα αντιμετώπισης του κορονοϊού είναι μεγάλη. Ο Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου μάλλον αποφάσισε να πάρει την κατάσταση στα χέρια του και να λάβει μέτρα για την μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια των μαθητών. Για το λόγο αυτό, τοποθετήθηκαν πλεξιγκλάς ανάμεσα στα θρανία προκειμένου να διαχωρίζουν τους μαθητές και θερμικές πύλες εισόδου.
Όπως εξηγεί ο δήμαρχος, Ευάγγελος Μπουρνούς, στο ΑΠΕ-ΜΠΕ «στο πλαίσιο του αισθήματος ευθύνης που έχουμε απέναντι στην κοινωνία και κυρίως τα παιδιά, που αποτελούν προτεραιότητα για όλους μας, πήραμε κάποια επιπρόσθετα μέτρα, πέρα από όσα έχει ορίσει η κυβέρνηση, για το άνοιγμα των σχολείων. Αυτά είναι και μια συνέχεια των προηγούμενων μέτρων, που είχαμε πάρει όταν άνοιξαν πάλι τα σχολεία την περίοδο του Μαΐου».
Επιπλέον, ο ίδιος σημειώνει : «στα Δημοτικά σχολεία, επειδή εκτιμήσαμε ως δήμος με την Επιτροπή διαχείρισης κρίσεων που έχουμε, πως είναι πολύ δύσκολο τα μικρά παιδιά να στοιχηθούν και επειδή στις τάξεις μας θα βρίσκονται 22 παιδιά σε περίπου 30 τ.μ., αποφασίσαμε να τοποθετήσουμε ένα διαχωριστικό πλαίσιο με πλέξιγκλας, για τις περιπτώσεις όπου δύο παιδιά θα κάθονται στο ίδιο θρανίο. Αυτό θα γίνει και στα έξι Δημοτικά σχολεία που έχει ο δήμος μας στη Ραφήνα και στο Πικέρμι. Τα πλέξι γκλας έχουν διαφάνεια, οπότε δεν χάνεται η οπτική επαφή μεταξύ των μαθητών, είναι επενδυμένα στις τέσσερις πλευρές τους με ξύλινο πλαίσιο και με στρογγυλεμένες τις άκρες, όχι με γωνίες, ώστε να μην είναι επικίνδυνο για τραυματισμούς, ενώ η τοποθέτησή τους έχει προβλεφθεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να μην ‘πληγωθούν’ οι επιφάνειες των θρανίων και να μπορεί να αφαιρεθεί χωρίς ζημιές.
Δεν διαχωρίζει μόνο το θρανίο και τον χώρο της μαθητικής εργασίας, αλλά διαχωρίζει και τον χώρο που κάθονται οι μαθητές. Οπότε πετυχαίνουμε, πρώτον τους κανόνες ασφάλειας για την καθημερινή χρήση και κατά δεύτερον το να προσφέρει μια αποσυμπίεση και στον μαθητή και στον δάσκαλο για την ξαφνική στιγμή που ένα παιδάκι μπορεί να αφαιρέσει τη μάσκα».
Και για τις θερμικές πύλες αναφέρει: «Επιπρόσθετα έχουμε τοποθετήσει σε όλα τα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θερμικές πύλες εισόδου, ώστε οι μαθητές μπαίνοντας να προκύπτει μια άποψη για την κατάσταση της υγείας τους εκείνη τη χρονική στιγμή. Η συνεργασία με τις σχολικές μονάδες, τους εκπαιδευτικούς και τους συλλόγους είναι άριστη και αποδέχθηκαν θετικά αυτά τα επιπρόσθετα μέτρα».