Τα καταστήματα μόδας αυξάνουν τις επενδύσεις σε ψηφιακά κανάλια

Επενδύσεις σε online κανάλια και αλλαγή του επιχειρηματικού μοντέλου λειτουργίας, ώστε να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα της πανδημίας, δρομολογούν οι επιχειρήσεις μόδας στην Ελλάδα. Ήδη, οκτώ στα δέκα καταστήματα μόδας στην ελληνική αγορά δηλώνουν ότι προχωρούν σε επενδύσεις σε online εργαλεία, ώστε να εξελίξουν το μοντέλο τους σε omnichannel.

Συγκεκριμένα, το 79% των καταστημάτων μόδας – με φυσικό και ψηφιακό κανάλι πωλήσεων – σκοπεύει να αυξήσει ή να κρατήσει σταθερές τις online επενδύσεις του έναντι των offline στο άμεσο μέλλον. Πιο αναλυτικά, το 58% απαντά ότι θα αυξήσει τις ψηφιακές επενδύσεις, ενώ το 21% ότι θα διατηρήσει σταθερή – στα επίπεδα του 2019 – την αναλογία online-offline επενδύσεων το επόμενο διάστημα.

Τα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν από έρευνα του Glami.gr, η οποία καταγράφει τις προσδοκίες των καταστημάτων μόδας (με πολλαπλά κανάλια διανομής ή μόνο online) για τους επόμενους μήνες. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε την περίοδο 2 έως 18 Οκτωβρίου, πριν δηλαδή από την επιβολή του νέου lockdown.

Σύμφωνα με την έρευνα, μέχρι σήμερα έχει καταγραφεί έως και 100% πτώση της επισκεψιμότητας στα φυσικά καταστήματα και έως και 59% πτώση στις offline πωλήσεις. Αντίθετα, για το 76% οι online πωλήσεις ή αυξήθηκαν ή παρέμειναν σταθερές. Ειδικότερα, το 59% απαντά ότι οι ηλεκτρονικές πωλήσεις αυξήθηκαν και το 17% ότι διατηρήθηκαν σταθερές.

Το δεύτερο κύμα

Παρά, τoν συνολικά θετικό αντίκτυπο, που είχε η πανδημία για το ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς το 26% των fashion e-shops βλέπει τα έσοδα του να αυξάνονται, ένα 20% είδε τα έσοδα να μειώνονται εξαιτίας της υγειονομικής κρίσης.

Όσον αφορά το δεύτερο κύμα της πανδημίας, το 76% των καταστημάτων με πολλαπλά κανάλια διανομής και το 53% των e-shops πιστεύει ότι θα είναι πολύ δύσκολη περίοδος, εάν υπάρξει εκτεταμένο lockdown, όπως την Άνοιξη. Στον αντίποδα, 47% των online καταστημάτων αναμένει θετικό αντίκτυπο από το δεύτερο κύμα της πανδημίας στην Ελλάδα.

Περισσότερες από τις μισές επιχειρήσεις (52%) έχουν, ήδη, λάβει μέτρα για το δεύτερο κύμα της πανδημίας και έχει σκοπό να λάβει και πρόσθετα μέτρα. Στον αντίποδα, το 32% δεν έχει λάβει και δεν έχει σκοπό να λάβει κανένα μέτρο

Στο μεταξύ, πάνω από το 60% των e-shops επενδύει αυτήν τη στιγμή στο να ενισχύσει το stock, πριν από την περίοδο του Black Friday και των Χριστουγέννων. Το γεγονός αυτό υποδηλώνει ότι προσβλέπουν σε θετικά αποτελέσματα για το τέλος της χρονιάς, παρά το δεύτερο κύμα της πανδημίας.

Ο ρόλος των socialmedia

Από αυτούς, που δεν έχουν προβεί σε κανένα μέτρο ενόψει του δεύτερου κύματος, η εντονότερη παρουσία στα Social Media και η πιο επιθετική στρατηγική διαφήμισης βρίσκονται πρώτα στις προτιμήσεις τους (57%).

Η έρευνα δείχνει ότι συνολικά ο ρόλος των social media για τις επιχειρήσεις πώλησης ειδών μόδας στην Ελλάδα είναι, πλέον, πρωταγωνιστικός. Το 35% απαντά ότι τα Social Media εξελίσσονται σε κανάλι πώλησης, που θα δοκιμαστεί ακόμη περισσότερο με στόχο την εντονότερη παρουσία, αλλά και την αύξηση των εσόδων.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img

Πρόσφατα

Δημοφιλή