Βαθμολογία μαθητών: Δημοτικό αποφάσισε να βάλει σε όλους άριστα

[Το κείμενο αναδημοσιεύεται από το alfavita.gr]

Δέκα σε όλους: Μια παιδαγωγική και ανθρώπινη απάντηση εκπαιδευτικών απέναντι στις αντιπαιδαγωγικές απαιτήσεις ενός «απορριπτέου» υπουργείου Παιδείας

Κόντρα στη λογική των άριστων, το 10ο Δημοτικό Σχολείο στο Ηράκλειο Αττικής ανακοίνωσε στους γονείς ότι θα βάλει σε όλα τα παιδιά άριστα δέκα, ως επιβράβευση για την σπουδαία προσπάθεια και την πρόωρη ωριμότητα που επέδειξαν με την τηλεκπαίδευση.

Δημοτικό σχολείο στο Ηράκλειο Αττικής, ανακοίνωσε στους γονείς ότι θα βάλει σε όλα τα παιδιά άριστα δέκα, ως επιβράβευση για την σπουδαία προσπάθεια και την πρόωρη ωριμότητα που επέδειξαν με την τηλεκπαίδευση.

Με τον τρόπο αυτόν, όπως επισημαίνει ο ΣΕΠΕ Σεφέρης που δημοσιοποίησε την απόφαση οι δάσκαλοι του 10ου Δημοτικού σχολείου Ηρακλείου δίνουν την καλύτερη παιδαγωγική απάντηση στα εκτός τόπου και χρόνου επικοινωνιακά παιχνίδια της κυβέρνησης.

Η στάση των συναδέλφων αξίζει πολλά συγχαρητήρια. Το κείμενο αξίζει την πιο ευρεία διακίνηση ως παράδειγμα ανθρωπιάς, ελπίζοντας να αποτελέσει και παράδειγμα απάντησης και από τους συλλόγους διδασκόντων περισσότερων σχολείων”, αναφέρει ο ΣΕΠΕ.

Η αναλυτική επιστολή προς τους γονείς:

10ο Δημ . Σχ.Ηρακλείου Αττικής Ηράκλειο Αττ. 14/12/2020

«Αγαπητοί γονείς

Η φετινή χρονιά ξεκίνησε δύσκολα. Παρά τις αντίξοες συνθήκες, εκπαιδευτικοί και παιδιά αγωνιστήκαμε να μείνουν ανοιχτά τα σχολεία τηρώντας όσα μέτρα προστασίας είχαμε στη διάθεσή μας.

Τα παιδιά ανταποκρίθηκαν δείχνοντας ωριμότητα ,αίσθημα ευθύνης σαν μεγάλοι άνθρωποι και εξαιρετικά μεγάλη προσπάθεια.

Κατανοούμε καλά πως πίσω από όλα αυτά βρίσκεστε εσείς που τα στηρίζετε και τα συμβουλεύετε.

Εμείς από τη μεριά μας προσπαθήσαμε με αγωνία και αυταπάρνηση να κάνουμε ευκολότερες τις δύσκολες αυτές μέρες.

Δυστυχώς όμως και ενώ είχαμε μπει σε ένα δρόμο τα σχολεία έκλεισαν.

Και ήρθε η τηλεκπαίδευση.

Πιστέψαμε για λίγο ,αλλά κράτησε πολύ και συγχρόνως με τη δοκιμασία όλης της κοινωνίας. Μεγάλο πλήγμα για την παιδαγωγική διαδικασία και την κοινωνικότητα των παιδιών.

Και πάλι τα παιδιά σας, οι αφανείς αυτοί μικροί ήρωες ,δίνουν τον αγώνα τους. Άλλο με ένα κινητό ,άλλο με έναν παλιό υπολογιστή ,με αδέρφια στο σπίτι να τον μοιράζονται, πολλές φορές συγχρόνως και με γονείς που δουλεύουν .Με την πλατφόρμα πότε να πέφτει ,πότε να είναι τέλεια ,πότε να μην έχει ήχο ..κλπ. Καθηλωμένα σε μια οθόνη ,χωρίς χαρά …να προσπαθούν να καταλάβουν αυτό που συμβαίνει … Κάποια μάλιστα να βλέπουν ανήσυχους τους γονείς για τα οικονομικά της οικογένειας ,για τη δουλειά τους ,για την υγεία τους …για το αύριο…

Με όλα αυτά φτάσαμε στο τέλος του τριμήνου! Στην ώρα της αξιολόγησης.

Πράγματι ένας τέτοιος αγώνας ,μια τόσο σπουδαία προσπάθεια ,μια πρόωρη ωριμότητα πρέπει να αξιολογηθεί με ΑΡΙΣΤΑ! Αποφασίσαμε λοιπόν όλοι οι εκπαιδευτικοί να βαθμολογήσουμε τα παιδιά σας σε όλα τα μαθήματα με Άριστα (10) και Άριστα (Α) για την εξαιρετική τους προσπάθεια.

Στα επόμενα τρίμηνα ,αν οι συνθήκες των σχολείων και της κοινωνίας πάρουν τον δρόμο της κανονικότητας θα βαθμολογηθεί και η απόδοση.

Ξέρουμε πως βρίσκεστε δίπλα στις κάμερες με αγωνία, δίπλα στο αύριο των παιδιών σας με αγωνία. Εκεί είμαστε και εμείς συνοδοιπόροι με αγωνία και αγώνα για ένα ανοιχτό και ασφαλές σχολείο.

Με εκτίμηση

Η Δ/ντρια και οι Εκπαιδευτικοί του 10ου Δημ. Σχ. Ηρακλείου Αττικής.

ΥΣ .Για τα πρωτάκια και δευτεράκια δεν προβλέπεται βαθμολογία. Αν όμως προβλεπόταν με άριστα το 10 θα τους βάζαμε 20 !!!!»

Η θέση του ΣΕΠΕ Σεφέρης (N. Ιωνίας – Ηρακλείου – Μεταμόρφωσης – Λυκόβρυσης) για την αξιολόγηση των μαθητών

Τη στιγμή που τα σχολεία είναι κλειστά πάνω από ένα μήνα, που εκατοντάδες σχολικές αίθουσες ή μονάδες έκλειναν νωρίτερα λόγω της έλλειψης υγειονομικών μέτρων, το Υπουργείο Παιδείας στέλνει εγκυκλίους για την αξιολόγηση των μαθητών, προσποιούμενο δήθεν ότι η εκπαιδευτική διαδικασία διεξάγεται κανονικά, για να δείξει επικοινωνιακά πως όλα δουλεύουν ρολόι!

Αλήθεια, το κύριο αυτή τη στιγμή στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι η αξιολόγηση των μαθητών και μάλιστα σε ένα περιβάλλον εχθρικό και αντιεκπαιδευτικό;

Σε συνθήκες υποχρεωτικής αναστολής των σχολείων και εγκλεισμού, που δεν υπάρχει κανονική εκπαιδευτική διαδικασία, σε συνθήκες που χιλιάδες μαθητές είναι αποκλεισμένοι από την εξ αποστάσεως και πολλοί ακόμα δυσκολεύονται να «παρακολουθήσουν», σε συνθήκες όπου τα κοινωνικά, συναισθηματικά και οικονομικά προβλήματα οξύνονται, τα τελευταίο που λείπει είναι η παράδοση βαθμολογίας;

Αυτό που χρειάζεται αυτές τις μέρες είναι λίγες ζεστές κουβέντες προς τα παιδιά και τους γονείς τους, μαζί με την ενημέρωση που ούτως ή άλλως θα γίνει και για τα εκπαιδευτικά θέματα, η αλληλεγγύη σε όλους όσοι δυσκολεύονται περισσότερο και η απαίτηση να μην μείνει κανένα σπίτι χωρίς ρεύμα, χωρίς θέρμανση, χωρίς στρωμένο τραπέζι τις γιορτινές μέρες.

Είναι απαράδεκτο να τίθενται διλήμματα στους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, που καλούνται υπό αυτές τις συνθήκες να «κρίνουν» και να αξιολογήσουν την πορεία των μαθητών.

Για την ώρα, το μόνο που μπορεί να αξιολογηθεί είναι η πολιτική της κυβέρνησης και του Υπουργείου, που κρατάνε κλειστά τα σχολεία, επειδή δεν είναι διατεθειμένοι να δώσουν τσακιστό ευρώ, ώστε να είναι ανοιχτά και με ασφάλεια οι σχολικές μονάδες και απ’ ότι δείχνει η ίδια η ζωή, παίρνουν κάτω από τη βάση!

Με βάση όλα τα παραπάνω απαιτούμε:

Σε αυτή τη χρονική στιγμή, η μόνη ρεαλιστική πρόταση είναι η παράταση του τριμήνου ή συγχώνευση του με το 2ο τρίμηνο, ώστε να δοθεί χρόνος στους εκπαιδευτικούς για να διδάξουν και να αξιολογήσουν δίκαια και αξιόπιστα και στους μαθητές για να διδαχθούν και να παρουσιάσουν την πραγματική εικόνα τους.

  • Να παρθεί πίσω το ΦΕΚ για την αξιολόγηση των μαθητών.
  • Να γίνει αναπροσαρμογή της διδακτέας ύλης.
  • Να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων (διορισμοί εκπαιδευτικών ώστε να αραιώσουν οι μαθητές ανά τμήμα, καθαριότητα, μέσα ατομικής υγιεινής).

Η βαθμολογία προς την κυβέρνηση και το μετεξεταστέο Υπουργείο Παιδείας θα παραδοθεί την Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου μέρα Πανελλαδικής δράσης των Συλλόγων και ΕΛΜΕ για την Παιδεία!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Πρόσφατα

Δημοφιλή