Tα Επώνυμα Τοπικά Προϊόντα αναβαθμίζουν προορισμούς και ξενοδοχεία

“ΤΟΠΙΚA & ΕΠΩΝΥΜΑ” – ένα καινοτόμο έργο με τη συμμετοχή της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων. Τι περιλαμβάνει.

Μια ακόμη πρωτοβουλία έρχεται να συνδέσει τον πρωτογενή τομέα, τον αγροτικό, με τον τριτογενή, τον τουρισμό, μέσω της μεταποίησης.

Κι αν το πρόγραμμα «ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΙΝΟ», του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, εκτόξευσε την εμπειρία του να σερβίρονται μόνο ελληνικά προϊόντα στο πρωινό των ξενοδοχείων, προερχόμενα από τον κάθε τόπο, τώρα η πρωτοβουλία «ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ», έρχεται να αναδείξει ακόμα περισσότερο αυτά τα τοπικά προϊόντα, αλλά και τα ξενοδοχεία των περιοχών τους.

Το έργο αυτό, ξεκινά από την αρχή, με τη συνεργασία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ), το Δίκτυο «AuthenticGreece» και τους λοιπούς συντελεστές του. Το έργο βασίζεται σε δράσεις ανάδειξης και κοινής προβολής Ξενοδοχείων, Προορισμών και Παραγωγών – χρησιμοποιώντας ως «όχημα» επιλεγμένα  Επώνυμα Τοπικά Προϊόντα.

Καθώς η γαστρονομία αποτελεί σημαντικό εργαλείο στη διαμόρφωση της ταυτότητας των προορισμών και αποτελεί σοβαρό λόγο επιλογής τόπου διακοπών κι από τη στιγμή που δεν υπάρχει κάτι οργανωμένο, έρχεται τώρα το έργο «ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ» που βασίζεται στο μοντέλο ΤΕΤοΠ, δηλαδή «Το Επώνυμο Τοπικό Προϊόν ως αποδοτικό εργαλείο Marketing Ξενοδοχείων & Προορισμών», προκειμένου να επικοινωνήσει στο ευρύ κοινό κοινές ενέργειες προώθησης και προβολής τροφίμων και τουρισμού προς καταναλωτές και δυνητικούς τουρίστες. Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του είναι ότι σημαντικές δράσεις προβολής διενεργούνται στα καταστήματα λιανικής πώλησης τροφίμων, σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Επιπλέον το έργο ακολουθεί τις διεθνείς τάσεις αυθεντικότητας για σήμανση και επώνυμη χρήση, επιλεγμένων τοπικών προϊόντων μέσα στα ξενοδοχεία, παρουσιάζοντας παραγωγούς και τόπους  προέλευσής τους. Σκοπός του έργου είναι, από τη μια οι τουρίστες να επαναγοράζουν τοπικά προϊόντα που γεύτηκαν στις διακοπές τους και οι αγοραστές ελληνικών τοπικών προϊόντων να θέλουν να γνωρίσουν τους ελληνικούς προορισμούς.

Σύμφωνα με τον πρόεδρό της, Γρηγόρη Τάσιο, «η ΠΟΞ γίνεται υποστηρικτής τέτοιων συνεργειών, που ενισχύουν το τουριστικό προφίλ της χώρας μας και επανατοποθετούν την Ελλάδα στον παγκόσμιο χάρτη των προορισμών πιο δυναμικά, σε ένα περιβάλλον αβεβαιότητας και σκληρού ανταγωνισμού, με επίκεντρο την Ελληνική διατροφή, την υγεία και την ποιότητα ζωής. Η ελληνική γαστρονομία αποτελεί ένα εξαιρετικό εργαλείο, ώστε η χώρα να μπορέσει να προωθήσει τον ποιοτικό τουρισμό σε μια δύσκολη εποχή για όλο τον κλάδο».

Η ΠΟΞ, με 62 μέλη της τις τοπικές Ενώσεις Ξενοδόχων της χώρας, δηλαδή τους Ελληνικούς προορισμούς, αναπτύσσει μια εξωστρεφή πολιτική και γίνεται υποστηρικτής δράσεων που προωθούν τα προϊόντα των Ελλήνων παραγωγών τόσο στην χώρα μας όσο και στο εξωτερικό. Συγχρόνως όμως εξετάζει και τρόπους με τους οποίους το τουριστικό προϊόν της χώρας μπορεί να γίνει υψηλότερης προστιθέμενης αξίας αλλά και να προβληθεί και προωθηθεί αποδοτικότερα στο ευρύ κοινό, από περισσότερα κανάλια άμεσης προβολής και διανομής.

Από τη μεριά του, το Δίκτυο «AuthenticGreece», όπως επεσήμανε ο ιδρυτής του Δημήτρης Η. Βασιλείου, «εισήγαγε ως βασική καινοτομία τη διαμόρφωση μιας γκάμας Προϊόντων επιλεγμένων Παραγωγών τοπικού χαρακτήρα, με δύο ταυτόχρονα χαρακτηριστικά: Ικανό αριθμό προϊόντων για σχηματισμό μιας ενιαίας γκάμας, ικανής να ικανοποιήσει μια διατροφική πρόταση στηριγμένη στη Μεσογειακή Διατροφή και πλήρη και ισότιμη παρουσίαση παραγωγού και τόπου στην σήμανση ΚΑΘΕ προϊόντος σε κάθε συσκευασία – υπηρετώντας τις σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις για αυθεντικότητα».

ΠΗΓΗ: news247.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img

Πρόσφατα

Δημοφιλή