Τη δική του εκδοχή, η οποία απέχει παρασάγγας από τις ειδεχθείς κατηγορίες που αντιμετωπίζει για το αδίκημα του βιασμού και δύο απόπειρες βιασμού, δίνει ο Πέτρος Φιλιππίδης.
∆ύο μήνες σχεδόν μετά την απόφαση ανακρίτριας και εισαγγελέα να προφυλακιστεί στις φυλακές της Τρίπολης, ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Πέτρος Φιλιππίδης σπάει τη σιωπή του και αποκαλύπτει τη δική του εκδοχή για τις ειδεχθείς κατηγορίες που αντιμετωπίζει για το αδίκημα του βιασμού (το 2008) και δύο απόπειρες βιασμού (το 2010 και το 2014).
Μέσω του πολυσέλιδου απολογητικού υπομνήματος, ο Πέτρος Φιλιππίδης κάνει λόγο για ανυπόστατες κατηγορίες, ενώ αναφέρεται με λεπτομέρειες τόσο στη γνωριμία του με καθεμία από τις τρεις γυναίκες και το τι συνέβη.
Όπως αναφέρει το dikastikoreportaz.gr, την πρώτη καταγγέλλουσα για το αδίκημα του βιασμού, η οποία τυγχάνει να είναι και κόρη φίλης του ηθοποιού, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, ο Φιλιππίδης τη χαρακτηρίζει «εμμονική», επισημαίνοντας ότι τον ενοχλούσε διαρκώς καθώς και ότι σε δημόσια εκδήλωση (τελετή βάπτισης του παιδιού ενός συνεργάτη του) δεν δίστασε να δηλώσει, μπροστά στον γιο του, ότι είναι ερωτευμένη μαζί του, ότι τον αγαπάει και ότι εκείνος καν δεν της μιλάει.
Σε ό,τι αφορά στη δεύτερη καταγγέλλουσα για την απόπειρα βιασμού Σ.Μ. (το 2014), ο προφυλακισμένος ηθοποιός υποστηρίζει ότι είχε συναινετικές ερωτικές συνευρέσεις μαζί της. Αναφέρει ότι κατά τη διάρκεια μίας από τις συναντήσεις που είχαν στο καμαρίνι του, το φερόμενο θύμα απόπειρας βιασμού τον «καβάλησε» και στη συνέχεια «έκαναν παθιασμένο έρωτα»: «Ήμασταν και οι δύο ιδιαίτερα ερεθισμένοι και ολοκληρώσαμε πολύ γρήγορα. Με εντυπωσίασε η αυτοπεποίθηση, ο δυναμισμός και η πρωτοβουλία της. Σπάνια είχα συναντήσει αυτά τα χαρακτηριστικά τόσο έντονα σε μια γυναίκα», αναφέρει και ισχυρίζεται ότι η απογοήτευσή της μετατράπηκε σε μένος όταν τελικά δεν συνεργάστηκαν επαγγελματικά.
Σε ό,τι αφορά στην τρίτη καταγγέλλουσα Α.Γ., την οποία κατηγορείται ότι αποπειράθηκε να κακοποιήσει σεξουαλικά μέσα στο αυτοκίνητό του σε ένα στενό του Ψυχικού, υποστηρίζει ότι εκείνη του ρίχτηκε: «Ευθύς μόλις σταθμεύσαμε, η καταγγέλλουσα έπεσε με φόρα πάνω μου, ξεκούμπωσε το παντελόνι μου, κατέβασε το εσώρουχό μου και επιδόθηκε σε πεολειχία. Η πράξη της αυτή με ξάφνιασε ιδιαίτερα ευχάριστα και δεν τη σταμάτησα. Τη χάιδευα στο κεφάλι, τον λαιμό και την πλάτη και απολάμβανα τη στιγμή. Λίγο πριν το τέλος, η καταγγέλλουσα τραβήχτηκε και ολοκλήρωσα στο χέρι μου. Εν συνεχεία της ζήτησα να ανοίξει το ντουλαπάκι που είναι μπροστά από τη θέση του συνοδηγού και να μου δώσει τα χαρτομάντιλα που υπήρχαν εντός, προκειμένου να σκουπιστώ» αναφέρει και επισημαίνει ότι αδυνατεί να αντιληφθεί τους λόγους για τους οποίους προχώρησε στη συγκεκριμένη καταγγελία.
Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα το αρμόδιο ∆ικαστικό Συμβούλιο απέρριψε την αίτηση αποφυλάκισης που είχε καταθέσει με το σκεπτικό ότι εάν εξέλθει των φυλακών Τριπόλεως ενδέχεται να διαπράξει παρόμοια αδικήματα.

“Είχε εμμονή μαζί μου”
«Η καταγγέλλουσα είναι κόρη ηθοποιού, με την οποία συνεργάστηκα από το 2004 έως το 2010 σε δύο παραστάσεις. Έως το έτος 2007 δεν την είχα γνωρίσει καν. Η μητέρα της ήρθε και μου είπε πως η κόρη της ενδιαφέρεται να ασχοληθεί με το θέατρο. Της απάντησα να τη φέρει στο θέατρο να μιλήσουμε. Στη συνάντησή μας, παρουσία της μητέρας της, της ανέφερα πως οι εισαγωγικές εξετάσεις σε όλες τις δραματικές σχολές είχαν ολοκληρωθεί για το τρέχον έτος και θα έπρεπε να προετοιμαστεί για την επόμενη χρονιά. Εκείνη επέμεινε, γιατί δεν ήθελε να χάσει τη χρονιά».
Όπως είπε ο Φιλιππίδης, σύμφωνα με το dikastikoreportaz.gr, η καταγγέλλουσα έγινε τελικά δεκτή στη σχολή μετά από δική του παρέμβαση. Ο ίδιος είπε ότι δεν θέλησε να τη συγχαρεί διά ζώσης επειδή η Α. – όπως ισχυρίζεται ο ηθοποιός- είχε εμμονή μαζί του και ήταν πάντα άκρως διαχυτική, γι’ αυτό τη συνεχάρη τηλεφωνικά.
«Φυσικά, ποτέ δεν προσπάθησα να την προσεγγίσω ερωτικά, δεν της τηλεφωνούσα βραδινές ώρες όπως η ίδια ισχυρίζεται, ούτε της έστελνα γραπτά μηνύματα. Αντιθέτως, εκείνη μου τηλεφωνούσε συνεχώς και επίμονα, ακόμη και σε περίοδο καλοκαιρινών διακοπών που βρισκόμουν μαζί με την οικογένειά μου, κάτι το οποίο έφερνε σε δύσκολη θέση τόσο εμένα όσο και τη σύζυγό μου. Το 2008 και ενώ βρισκόμουν σε καλοκαιρινές διακοπές με την οικογένειά μου και φιλική παρέα, η καταγγέλλουσα με καλούσε στο τηλέφωνο ακατάλληλες ώρες με επιμονή μέχρι να της απαντήσω, “θέλοντας απλώς να με ακούσει”, όπως η ίδια έλεγε. Αυτό με έφερνε σε τρομερά άβολη θέση και επανειλημμένως είχα διαπληκτιστεί εξαιτίας αυτού με τη σύζυγό μου, ως το επιβεβαιώνει και η ίδια στην κατάθεσή της».
Ο Μπιμπίλας
Όπως αναφέρει το dikastikoreportaz.gr, ο κατηγορούμενος επικαλείται την κατάθεση του Σπύρου Μπιμπίλα, προέδρου του ΣΕΗ, ότι «πολύ πριν κινηθεί η ποινική διαδικασία εις βάρος του, ήδη από το 2010 η σύζυγός του είχε απευθυνθεί στη μητέρα της καταγγέλλουσας και στον ίδιο, ρωτώντας τους τι συμβαίνει με την Α. καθότι η συμπεριφορά της ήταν τουλάχιστον επίμονη και μη αρμόζουσα». Τότε μάλιστα ο Σπύρος Μπιμπίλας είχε ρωτήσει την καταγγέλλουσα αν συμβαίνει κάτι και μετέφερε στην Ελπίδα Νίνου την απάντησή της «ότι δεν συμβαίνει απολύτως τίποτα, ίσα ίσα που τον βλέπει σαν πατέρα της».
Ο ίδιος τονίζει ότι ποτέ δεν της έδωσε το παραμικρό δικαίωμα, παρά το γεγονός ότι «η καταγγέλλουσα πολλές φορές με προσέγγισε πιο διαχυτικά και φιλικά απ’ όσο ήταν πρέπον, όταν ερχόταν στο θέατρο με πρόφαση να επισκεφθεί τη μητέρα της. Αυτός ήταν και ο λόγος που είχα ζητήσει από την τελευταία, αλλά και από όλο τον θίασο, προκειμένου να μην προσβάλω τη μητέρα της και καταλάβει ότι γίνεται για την κόρη της και μόνο, να μην καλούν στα καμαρίνια του θεάτρου φίλους, γνωστούς και άσχετους με την παράσταση ανθρώπους.»
“Είχα έρθει σε δύσκολη θέση με την προκλητική συμπεριφορά της”
Ο ηθοποιός χαρακτηρίζει ως απολύτως ψευδές το περιστατικό που περιγράφει στην καταγγελία της: «Ουδέποτε την κάλεσα και βρέθηκα μόνος μου μαζί της στα γραφεία της ‘‘Θεατρικής Εστίας’’. Ούτε βέβαια προσπάθησα να έρθω σε σεξουαλική επαφή μαζί της και μάλιστα χωρίς τη θέλησή της, ως ψευδώς ισχυρίζεται. Δεν στέκει ούτε στην κοινή λογική να έχω προσπαθήσει να έλθω σε συνουσία μαζί της και εκ των υστέρων να έρχεται στο θέατρο για να με συναντήσει δήθεν για να μιλήσουμε για δουλειά. Και η ίδια προφανώς βρίσκεται σε σύγχυση, καθότι ενώπιον του ΣΕΗ αναφέρει ότι αφότου ξεκλείδωσα την πόρτα του γραφείου επιχείρησα να της κατεβάσω το παντελόνι, αλλά εκείνη αντέδρασε και έφυγε (sic!), ενώ στην κατάθεσή της ενώπιον του κ. Εισαγγελέως προσθέτει ότι πέραν του παντελονιού, της κατέβασα και το εσώρουχο και μάλιστα έκανα και κίνηση να την προσεγγίσω (sic!). Ουδέποτε είχα στην κατοχή μου κλειδιά του γραφείου, ούτε είχα τη δυνατότητα να το επισκέπτομαι αυθορμήτως, χωρίς να υπάρχει κάποια επαγγελματική συζήτηση με τους ιδιοκτήτες, γεγονός που επιβεβαιώνει με την ένορκη κατάθεσή του και ο μάρτυρας Σπύρος Κ.».
Χαρακτηρίζει ως ψευδή τον ισχυρισμό της καταγγέλλουσας ότι την προσκάλεσε μέσω της βοηθού του να έρθει σε πρόβες της παράστασης «Στις Κουζίνες» στο θέατρο «Ήβη» προκειμένου να συζητήσουν για ρόλο. Επισήμανε μάλιστα ότι οι χειμερινές θεατρικές παραγωγές κλείνουν τους θιάσους τους μήνες νωρίτερα, πράγμα που είχε πράξει και ο ίδιος ως σκηνοθέτης, αλλά και τονίζοντας ότι «δεν υπήρχε ρόλος που να ταιριάζει στην εμπειρία και στην ηλικία της καταγγέλλουσας, η οποία σπούδαζε στο β’ έτος της δραματικής σχολής».
Ο Πέτρος Φιλιππίδης αναφέρει ότι ενώ έκανε πρόβες με τον θίασο για την παράσταση «Στις Κουζίνες», εμφανίστηκε η καταγγέλλουσα απροειδοποίητα και του ζήτησε να παρακολουθήσει την πρόβα: «Από ευγένεια αποφάσισα να της επιτρέψω να καθίσει στις πίσω σειρές καθισμάτων. Όταν ολοκληρώθηκε η πρόβα της είπα με αυστηρότατο ύφος να μην το ξανακάνει αυτό και να μη με ξαναενοχλήσει. Όλα αυτά τα επιβεβαιώνει και ο επιστάτης του θεάτρου με την ένορκη κατάθεσή του».
Ο ίδιος αρνείται ότι προσπάθησε να την απομονώσει στα παρασκήνια: «Εν αντιθέσει με όσα αναφέρει η καταγγέλλουσα, στο θέατρο “Ήβη” ουδέποτε είχα καμαρίνι δικό μου, καθότι ήμουν σκηνοθέτης και δεν έπαιζα ως ηθοποιός στην παράσταση. Τα πράγματά μου τα άφηνα στο γραφείο του επιστάτη του θεάτρου, ο οποίος κλείδωνε και ξεκλείδωνε το γραφείο του όταν τα χρειαζόμουν. Σε κάθε περίπτωση, όμως, δεν στέκει στην κοινή λογική να την έχω δολίως καλέσει στα άδεια γραφεία της εταιρείας παραγωγής, να είμαστε μόνοι μας σε ένα χώρο και να μην κάνω προσπάθεια να της επιτεθώ, αλλά αντίθετα να ρισκάρω να την πλησιάσω όχι απομονωμένα εντός ενός καμαρινιού, αλλά στα παρασκήνια και εν ώρα πρόβας!».
Ο κατηγορούμενος χαρακτηρίζει «εμμονική, σχεδόν αρρωστημένη τη συμπεριφοράς της καταγγέλλουσας». Τονίζει μάλιστα ότι επισήμανε στη μητέρα της, που θα έπαιζαν μαζί στη θεατρική παράσταση, ότι δεν θέλει να έρχεται στο θέατρο.

Έσπρωξε τη σύζυγο
Επίσης περιγράφει πως σε βάπτιση του παιδιού μιας εκ των ταξιθετριών του θεάτρου, στην οποία ήταν όλοι καλεσμένοι, ο ίδιος απέφυγε την οιαδήποτε επαφή με τη γυναίκα: «Αυτό έγινε αφορμή, όπως έμαθα καιρό αργότερα, για να παραμένει η καταγγέλλουσα στις τουαλέτες του χώρου και να κλαίει για αρκετή ώρα, λέγοντας χαρακτηριστικά: ‘‘Εγώ τον αγαπώ, είμαι ερωτευμένη μαζί του, κι εκείνος ούτε μου μιλάει’’».
Σύμφωνα με το το dikastikoreportaz.gr, ο κατηγορούμενος ηθοποιός αναφέρει ακόμη ότι το 2011 ενώ είχαν πάει με τη σύζυγό του και ένα ζευγάρι φίλων τους ηθοποιών για να παρακολουθήσουν την παράσταση «Μαμά Ελλάδα», η καταγγέλλουσα ξαφνικά βρέθηκε μπροστά τους στο φουαγιέ: «Σπρώχνοντας με περίσσιο θράσος τη σύζυγό μου, ήρθε να με χαιρετήσει αγκαλιάζοντάς με και φιλώντας με. Ένιωσα τρομερή αμηχανία για ακόμη μία φορά για τη διαχυτικότητά της αυτή, αλλά και για τη γενικότερη αγενέστατη συμπεριφορά της απέναντι σε εμένα και στη σύζυγό μου. Μάλιστα το περιστατικό αυτό έγινε αφορμή για να διαπληκτιστώ με τη σύζυγό μου, η οποία ήδη είχε ενοχληθεί από τα επίμονα τηλεφωνήματα της καταγγέλλουσας και στο παρελθόν. Αυτά επιβεβαιώνει και η ίδια η σύζυγός μου ως αυτόπτης μάρτυρας με την κατάθεσή της ενώπιον του Πειθαρχικού Συμβουλίου του ΣΕΗ.
Είναι δε απορίας άξιο πώς η καταγγέλλουσα θέλησε με αυτή τη θέρμη να με χαιρετήσει, όταν η ίδια ισχυρίζεται και καταγγέλλει βίαιες και προσβλητικές εις βάρος της συμπεριφορές από εμένα!
Το 2020 και ενώ εγώ πρωταγωνιστούσα και σκηνοθετούσα την παράσταση “Ψύλλοι στ’ αυτιά” στο θέατρο ‘‘Μουσούρη’’, ο καλός μου φίλος Σπύρος Μπιμπίλας ήρθε να παρακολουθήσει την παράσταση. Βγαίνοντας από το θέατρο είδα την καταγγέλλουσα να στέκεται έξω από την είσοδο, στο πεζοδρόμιο. Κοντοστάθηκα και τον ρώτησα αν έχουν έρθει μαζί. Εκείνος μου απάντησε καταφατικά και αμέσως αντιλήφθηκε από το ύφος μου τη δυσαρέσκειά μου. Πριν πω το οτιδήποτε, ο Σπύρος με παρακλητικό ύφος μου είπε επακριβώς “Μίλα στην Α. Εγώ του απάντησα σε έντονο ύφος “Σπύρο, δεν θέλω παρτίδες με αυτό το κορίτσι και κακώς την έφερες μαζί σου απόψε”.
Χαιρέτησα τον Σπύρο και κατευθύνθηκα προς το αυτοκίνητό μου. Προς έκπληξή μου πάλι και με περίσσιο θράσος, η καταγγέλλουσα μου έκοψε τον δρόμο μπαίνοντας μπροστά μου και με ρώτησε “γιατί δεν μου μιλάς;”. Της απάντησα με πάσα ειλικρίνεια ότι δεν επιθυμώ να μιλήσουμε και έφυγα μπαίνοντας στο αυτοκίνητό μου».
Ο ηθοποιός ισχυρίζεται πώς στην καταγγέλλουσα δεν αρκούσε να τον πλήξει ηθικά και επαγγελματικά με την καταγγελία της στον ΣΕΗ, αλλά τροποποίησε την κατάθεσή της στον εισαγγελέα με τέτοιο τρόπο ώστε να προσδώσει σε αυτήν αξιόποινο χαρακτήρα: «Ενώ στην καταγγελία της στον ΣΕΗ αναφέρει ότι κατά τη διάρκεια της πρόβας στο θέατρο ‘‘Ηβη’’ προσπάθησα και έβαλα τα δύο μου χέρια μέσα στο παντελόνι της, αλλά με σταμάτησε και πήγε στο μπάνιο, στην κατάθεσή της ενώπιον του Εισαγγελέα ‘‘διορθώνει’’ τα όσα έχει δηλώσει, ισχυριζόμενη ότι έβαλα το ένα χέρι μου μέσα και από το παντελόνι και από το εσώρουχο, αλλά επιπλέον εισχώρησα και τα δάχτυλά μου εντός του αιδοίου της.
Είναι καθ’ όλα προφανής ο δόλιος σκοπός της καταγγέλλουσας, η οποία σπεύδει τεχνηέντως να αλλάξει τους ισχυρισμούς της, επιθυμώντας απεγνωσμένα να με πλήξει περαιτέρω. Στην προσπάθειά της όμως αυτή υποπίπτει σε λάθη, καθώς είναι απορίας άξιο πώς ενώ δήθεν την πίεζα για καιρό με μηνύματα και τηλεφωνήματα, ενώ είχα προσπαθήσει να την προσεγγίσω βιαίως ερωτικά χωρίς να το θέλει, εν συνεχεία επέλεξε να έρθει στην πρόβα στο θέατρο ‘‘Ηβη’’ δήθεν για δουλειά, δέχτηκε να με ακολουθήσει στο καμαρίνι όπου θα ήμασταν μόνοι μας, και ενώ κατάλαβε ότι το μόνο που επεδίωκα ήταν ερωτική μεταξύ μας επαφή και μάλιστα προσπάθησα να τη βιάσω, όχι απλά δεν αντέδρασε και δεν μίλησε ενώπιον τόσων παρευρισκομένων, αλλά επέλεξε να παραμείνει στην πρόβα δήθεν για να συζητήσουμε για δουλειά».
“Υπήρχε µεγάλη ένταση και πάθος µεταξύ µας”
Αναφερόμενος στην επόμενη καταγγέλλουσα ο Πέτρος Φιλιππίδης μιλά για αμοιβαία έλξη, η οποία οδήγησε – όπως ισχυρίζεται – σε συναινετικό σεξ. Όπως αναφέρει το dikastikoreportaz.gr, δήλωσε τα εξής: «Γνωριστήκαμε με τη Σ. μετά από σύσταση ενός κοινού γνωστού, δικηγόρου, λέγοντάς μου μάλιστα ότι μου στέλνει το βιογραφικό της ανιψιάς του να το δω, μήπως μπορούσα να την αξιοποιήσω σε κάποια επαγγελματική μου δουλειά. Δέχτηκα μετά χαράς να συναντηθώ με την ‘‘ανιψιά’’ του. Την προσκάλεσα στο θέατρο ‘‘Μουσούρη’’ να δει την παράσταση στην οποία πρωταγωνιστούσα τότε, όπως κάνω πάντοτε με νέους συναδέλφους. Της έστειλα πράγματι μήνυμα πριν από την παράσταση αλλά και στο διάλειμμα αυτής, προκειμένου να δω αν η παράσταση της άρεσε και διασκέδαζε.
Μετά το τέλος της παράστασης την κάλεσα να έρθει στο καμαρίνι μου, να μου εκφράσει τις εντυπώσεις της, αλλά και να τη γνωρίσω καλύτερα, ώστε να διαπιστώσω αν με μία πρώτη ματιά θα μπορούσε να αντικαταστήσει συνάδελφο σε περίπτωση που δεν συνέχιζε στην παράσταση “Ο Μπακαλόγατος”. Η καταγγέλλουσα ήταν χαμογελαστή και ευγενική, ένθερμη για τη γνωριμία μας. Με μαγνήτισε η ομορφιά της και δέχτηκα χωρίς δεύτερη σκέψη να ξεκινήσουμε προετοιμασία προκειμένου να δω εάν είναι κατάλληλη για την πιθανή αντικατάσταση του ρόλου.
Η επικοινωνία μεταξύ μας ήταν όλο και συχνότερη. Η συμπεριφορά του ενός προς τον άλλον σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί τυπική ή επαγγελματική, τουναντίον θα έλεγα ότι σιγά σιγά ερχόμασταν πιο κοντά.
Μία από τις φορές που είχε έρθει στο θέατρο και κάτσαμε, μετά το πέρας της παράστασης, στο καμαρίνι μου συνομιλώντας, η καταγγέλλουσα ήταν ακόμη πιο εκδηλωτική από τις προηγούμενες φορές. Μπορώ να πω ότι πραγματικά μου άρεσε σαν γυναίκα. Καθόμασταν και οι δύο στον καναπέ που υπήρχε μέσα στο καμαρίνι μου και με κάθε ευκαιρία με άγγιζε στα χέρια, στα μπράτσα, στο πόδι. Το δυναμικό και πολλά υποσχόμενο βλέμμα της με διαπερνούσε και όλως αίφνης με πλησίασε, ανέβηκε επάνω μου και άρχισε να με φιλάει. Είμαι απόλυτα ειλικρινής, δεν αντιστάθηκα, σε καμία περίπτωση, αντιθέτως ανταποκρίθηκα.»

«Δεν θα ξεχάσω τι σκέφτηκα εκείνη την πρώτη φορά: ‘‘Πώς με έβαλε έτσι κάτω; Πώς ανέβηκε έτσι επάνω μου’’. Ήταν επιθετική, δυναμική. Κι εγώ το μόνο που σκέφτηκα ήταν πως ήθελα να ικανοποιήσω αυτή μου την ορμή, εκείνη τη στιγμή. Δεν ήταν άλλωστε κάτι το οποίο δεν είχα ξανακάνει στο παρελθόν. Ήμασταν και οι δύο ιδιαίτερα ερεθισμένοι και ολοκληρώσαμε πολύ γρήγορα. Με εντυπωσίασε η αυτοπεποίθηση, ο δυναμισμός και η πρωτοβουλία της. Σπάνια είχα συναντήσει αυτά τα χαρακτηριστικά τόσο έντονα σε μία γυναίκα.
Μετά από το περιστατικό αυτό, η καταγγέλλουσα επανήλθε στο θέατρο να παρακολουθήσει την παράσταση. Για να είμαι ειλικρινής, με ρωτούσε επανειλημμένα εάν θα πάρει τον ρόλο, πότε θα αρχίσουν οι πρόβες, εάν θα μπορούσα να τη βοηθήσω και να την προωθήσω στην τηλεόραση. Πλην όμως, εγώ ανέμενα ακόμη να δω εάν θα χρειαζόταν η εν λόγω αντικατάσταση. Δεν θα πω ψέματα, για να αναδειχθώ στα μάτια της, της είπα ότι σε περίπτωση που προέκυπτε ανάγκη για κάποιον guest ρόλο στη σειρά ‘‘Λάκης ο Γλυκούλης’’, στην οποία πρωταγωνιστούσα εκείνη την περίοδο, θα μπορούσε εάν ήθελε να την προτείνω για ακρόαση στον σκηνοθέτη…Ξαναήρθε στο θέατρο την εβδομάδα που ακολούθησε μετά τη μεταξύ μας συνουσία. Κάτσαμε μετά το πέρας της παράστασης οι δυο μας στο καμαρίνι και ήρθαμε αρκετά κοντά, αλλά δεν έγινε κάτι περαιτέρω (…).
Μία μέρα, την πήρα τηλέφωνο και κανονίσαμε να βρεθούμε στο θέατρο πριν την απογευματινή παράσταση. Είχαμε ήδη συνεννοηθεί και μπήκε από την πλαϊνή πόρτα, όπως άλλωστε είχε πράξει και στο παρελθόν λόγω της οικειότητας που είχε αναπτυχθεί μεταξύ μας, προκειμένου να μη μας δουν οι υπόλοιποι (…)
Ήρθαμε ακόμη μία φορά πιο κοντά: η καταγγέλλουσα με πλησίασε, άρχισα να τη χαϊδεύω και τα πράγματα εκτυλίχθηκαν πολύ γρήγορα. Ούτε που κατάλαβα πώς αρχίσαμε τις περιπτύξεις στον καναπέ και εν συνεχεία στο πάτωμα. Ήταν όλο πολύ έντονο και παθιασμένο, σχεδόν πρωτόγονο. Υπήρχε μεγάλη ένταση και πολύ πάθος μεταξύ μας.
Αφού ολοκληρώθηκε η μεταξύ μας συνεύρεση, σηκωθήκαμε από το πάτωμα και ντυθήκαμε, της πρότεινα αν θέλει να κάτσει να δει την παράσταση. Εκείνη όμως άλλαξε αμέσως θέμα, ρωτώντας με τι θα γίνει τελικά με τον ρόλο, πότε θα ξεκινήσει πρόβες κ.λπ. Της απάντησα ότι δεν θα παίξει στην παράσταση, καθότι η κοπέλα που κρατούσε μέχρι τότε τον ρόλο θα ακολουθούσε τελικώς στη Θεσσαλονίκη και στην καλοκαιρινή περιοδεία, οπότε δεν τη χρειαζόμασταν, ούτε μπορούσε να γίνει κάτι στην τηλεοπτική σειρά που πρωταγωνιστούσα» αναφέρει ο Πέτρος Φιλιππίδης και συνεχίζει:
«Η καταγγέλλουσα στο άκουσμα αυτό εξαγριώθηκε, άρχισε να μου λέει πως την κορόιδεψα, πως έχει πει σε όλους τους γνωστούς της ότι θα συνεργαστούμε και τώρα θα γίνει ρεζίλι, και πως θέλει να φύγει εκείνη τη στιγμή. Από πλευράς μου της είπα να ηρεμήσει, γιατί ποτέ δεν της είχα δηλώσει με σιγουριά ότι θα έκανε την αντικατάσταση. Πρόσθεσα ότι περνάμε καλά μεταξύ μας, ταιριάζουμε στον σεξουαλικό τομέα και ανεξαρτήτως του επαγγελματικού, δεν υπήρχε λόγος να χαλάσουμε κάτι που ευχαριστεί και τους δύο και πήγα να τη φιλήσω.
Εκείνη όμως δεν ήθελε πλέον τίποτα, ήταν εξοργισμένη και σηκώθηκε να φύγει, λέγοντας ότι την εκμεταλλεύτηκα και δεν θέλει να με ξαναδεί στα μάτια της. Επειδή την είδα απογοητευμένη, κάνοντας μία προσπάθεια να την προσεγγίσω και να γυρίσει, της έστειλα μετά από λίγη ώρα ένα μήνυμα ερωτικού περιεχομένου, δεν έλαβα όμως την παραμικρή απάντηση.
Αναπολώντας τις έντονες μεταξύ μας στιγμές προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί της αρκετές φορές έκτοτε, καλώντας την στο τηλέφωνο, ζητώντας της να βρεθούμε, όμως πλέον η καταγγέλλουσα είχε αλλάξει τελείως πρόσωπο και αρνούνταν την παραμικρή επικοινωνία μαζί μου.
Όσον αφορά τους ισχυρισμούς της καταγγέλλουσας περί δήθεν άσκησης βίας εις βάρος της, δηλώνω ρητώς και κατηγορηματικώς πως είναι καθ’ όλα ψευδείς και ανυπόστατοι. Απορώ γιατί επέλεξε να προβεί σε τέτοιες αήθεις καταγγελίες, εξιστορώντας τα περιστατικά με μία τελείως άλλη διάσταση. Δεν είχα αντιληφθεί το μένος της εις βάρος μου, και προφανώς την απογοήτευσή της για το ότι εντέλει δεν συνεργαστήκαμε. (…)
Κατέφυγε βέβαια σε άλλον σκηνοθέτη αναγνωρισμένου επαγγελματικού κύρους, και ειδικότερα στον Γ. Κιμούλη, προκειμένου να ‘‘εξασφαλίσει’’ την επιτυχή πορεία της παράστασής της. Προκύπτει, λοιπόν, σαφώς ότι η καταγγέλλουσα έψαχνε κάποιον πιο έμπειρο ηθοποιό – σκηνοθέτη για να ‘‘κρεμαστεί’’, να βοηθηθεί επαγγελματικά και επέλεξε εμένα. Πλην όμως, οι ελπίδες της δεν ευοδώθηκαν και κατέρρευσε ο κόσμος της».
Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ .