spot_img

10 +1 Ιδέες για ελαφρύ και χορταστικό βραδινό γεύμα

Αν αναζητάτε εύκολες και θρεπτικές ιδέες για ένα ελαφρύ βραδινό, τότε σ’ αυτό το άρθρο, θα βρείτε όλα όσα χρειάζεστε για να δημιουργήσετε ένα πλήρες βραδινό γεύμα, που να συνδυάζει όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά.

Απολαύστε παρακάτω και δημιουργήστε !

1. Σάντουιτς: Ψωμί ολικής με γαλοπούλα, τυρί και λαχανικά

Το αγαπημένο και κλασικό τοστ αποτελεί μια πολύ καλή και γρήγορη επιλογή για ελαφρύ βραδινό. Μπορείς να το συνδυάσεις με κάποια ωμή σαλάτα ή ψητά λαχανικά και να προσθέσεις ελαιόλαδο. Με αυτή την επιλογή του βραδινού έχεις συνδυάσει και τις 3 ομάδες θρεπτικών συστατικών που θα σου δώσει το πλήρες βραδινό που επιθυμείς.

2. Τονοσαλάτα με καλαμπόκι και κρουτόν

Αυτή αποτελεί μία επιλογή για τους λάτρεις των ψαριών, καθώς και για εσένα που θέλεις να εντάξεις ακόμα μία φορά το ψάρι μέσα στην εβδομάδα σου. Επίλεξε την αγαπημένη σου σαλάτα ως βάση του πιάτου, πρόσθεσε τον τόνο, το καλαμπόκι και το κρουτόν ολικής και μόλις δημιούργησες ένα σούπερ γευστικό και θρεπτικό πιάτο. Η πρωτεΐνη και τα «καλά» λιπαρά από το ψάρι, οι βιταμίνες από τα λαχανικά, ολοκληρώνουν το βραδινό σου πιάτο.

3. Ομελέτα με τορτίγια ολικής – Omelet tortilla wrap

Ένας αγαπημένος μου τρόπος να καταναλώνω τα αυγά είναι με τη μορφή ομελέτας συνδυασμένα μαζί με 1 τορτίγια ολικής άλεσης και λαχανικά, όπως ντομάτα, πολύχρωμες πιπεριές, μανιτάρια και ελαιόλαδο. Με αυτόν τον τρόπο θα έχεις μια ολοκληρωμένη τριάδα θρεπτικών συστατικών, πρωτεΐνες – υδατάνθρακες – λιπαρά!

ελαφριά βραδινή κοτοσαλάτα

4. Σαλάτα με κοτόπουλο

Σου έχει τύχει να σου έχει περισσέψει κοτόπουλο από κάποιο προηγούμενο σου γεύμα και να θέλεις να το καταναλώσεις με έναν διαφορετικό τρόπο; Σου αρέσει η γνωστή σαλάτα του Καίσαρα; Αν απάντησες «Ναι» και στις 2 ερωτήσεις, τότε αυτή η επιλογή βραδινού γεύματος σου ταιριάζει! Επίλεξε τη βάση ωμής σαλάτας που σου αρέσει, πρόσθεσε το κοτόπουλο σε κομμάτια και βάλε τις τελευταίες πινελιές προσθέτοντας καλαμπόκι και κρουτόν ολικής άλεσης.

5. Αυγοσαλάτα

Η αυγοσαλάτα αποτελεί ένα από τα αγαπημένα βραδινά γεύματα, ωστόσο μπορείς φυσικά να το εντάξεις και στο μεσημεριανό. Συνδύασε τα βρασμένα αυγά μαζί με φρέσκια ωμή σαλάτα, όπως για παράδειγμα μαρούλι, ρόκα, λίγα τοματίνια μαζί με λίγο καλαμπόκι, κρουτόν ολικής ή παξιμαδάκια χαρουπιού. Ολοκλήρωσε το γεύμα με ένα ελαφρύ dressing με ελαιόλαδο, μουστάρδα και λίγο ξύδι.

6. Ντακοσαλάτα

Ποιος είπε ότι ο παραδοσιακός ντάκος δε μπορεί να γίνει σαλάτα; Συνδύασε την αγαπημένη σου κριθαροκουλούρα ή παξιμαδάκια ολικής άλεσης ή χαρουπιού με μία ωμή σαλάτα με τοματίνια, αγγούρι, κρεμμύδι. Συμπλήρωσε με κάποιο λευκό τυρί χαμηλό σε λιπαρά, κατίκι ή cottage και λίγο ελαιόλαδο. Λίγη κάπαρη και ρίγανη σίγουρα θα δώσουν μία πιο παραδοσιακή γεύση στο γεύμα σου.

αβοκάντο τοστ για ελαφρύ βραδινό

7. Φρυγανισμένο ψωμί ολικής άλεσης, αυγό ποσέ ή ομελέτα και αβοκάντο

Η συγκεκριμένη επιλογή αποτελεί ένα από τα αγαπημένα μου γεύματα ακόμα και ως σνακ, όταν ξέρω ότι θα είναι μία ημέρα γεμάτη υποχρεώσεις. Φρυγάνισε λίγο μία φέτα ψωμί ολικής άλεσης ή ζέας και πάνω σε αυτό τοποθέτησε το αυγό σε μορφή ποσέ ή ομελέτα με λαχανικά. Συμπλήρωσε στο γεύμα σου λίγα «καλά» λιπαρά με λίγο αβοκάντο, είτε ως επάλειψη πάνω στο ψωμί, είτε ως φέτες και με αυτό τον τρόπο θα ολοκληρώσεις την τριάδα των θρεπτικών συστατικών.

8. Μακαρονοσαλάτα

Σου έχει τύχει να σου έχουν περισσέψει λίγες πέννες από κάποιο προηγούμενο σου γεύμα και να θέλεις να το καταναλώσεις με έναν διαφορετικό τρόπο; Δοκίμασε τότε αυτή την εκδοχή! Μπορείς να την αξιοποιήσεις είτε σε κρύα είτε σε ζεστή εκδοχή.

  • Κρύα σαλάτα: πέννες ολικής άλεσης, τοματίνια, αγγούρι, φρέσκο κρεμμύδι και κατίκι ή cottage cheese
  • Ζεστή σαλάτα: πέννες ολικής άλεσης, κολοκυθάκια & μελιτζάνες ψητά, μανιτάρια και κατίκι, λίγο βαλσάμικο

Έξυπνο tip

Αντί για ζυμαρικά – πέννες μπορείς να επιλέξεις και ζυμαρικά από όσπρια, όπως για παράδειγμα πέννες από κόκκινες φακές ή casarecce από ρεβίθια, ώστε να προσθέσεις λίγο ακόμα τα όσπρια στη διατροφή σου…αλλιώς!

9. Πατατοσαλάτα

Η πατατοσαλάτα είναι ένα πιάτο από βραστές ή και ψητές πατάτες και μια ποικιλία άλλων συστατικών. Θεωρείται γενικά ένα πιάτο που ανάλογα με το μέγεθος και το πώς θα το συνδυάσεις, μπορεί να αποτελεί ένα κυρίως γεύμα ή ένα συνοδευτικό.

  • Συνδύασε βραστές ή ψητές πατάτες μαζί με ωμά λαχανικά, όπως τοματίνια, αγγούρι, κρεμμύδι
  • Πρόσθεσε λίγο τόνο σε νερό, καπνιστό σολομό, αυγό βραστό ή τυρί για να προσθέσεις την πρωτεΐνη στο γεύμα σου
  • Διάλεξε ωμό ελαιόλαδο ή κάποιο dressing (πχ 1 κ.γλ. ταχίνι, 3 κ.σ. χυμό λεμονιού, 1 κ.γλ. μέλι, μισή σκελίδα σκόρδο πολτοποιημένο, λίγο δενδρολίβανο, 1 κ.σ. νερό, ελαιόλαδο) για να προσθέσεις τα «καλά» λιπαρά στο γεύμα σου.
σαλάτα ταμπουλέ για βράδυ

10. Σαλάτα ταμπουλέ με τυρί cottage

Η κλασική σαλάτα ταμπουλέ μπορεί να αποτελέσει ένα ελαφρύ βραδινό που θα σε χορτάσει. Συνδύασέ την με λίγο τυρί χαμηλό σε λιπαρά, τυρί cottage ή κατίκι, ή ακόμα και με λίγο καπνιστό σολομό, ώστε να ολοκληρώσεις την τριάδα των θρεπτικών συστατικών. Μπορείς να βρεις μία συνταγή για να φτιάξεις τη κλασική σαλάτα ταμπουλέ εδώ.

Εναλλακτικά, μπορείς να κάνεις τη συνταγή αυτή της σαλάτας και με κινόα.

ελαφρύ βραδινό φρουτοσαλάτα

11. Δροσερή φρουτοσαλάτα

2-3 φρέσκα φρούτα εποχής κομμένα στη μορφή φρουτοσαλάτας. Σίγουρα αυτή αποτελεί μία πιο ελαφριά επιλογή, καθώς και ένα εύκολο τρόπο να εντάξεις ακόμα περισσότερες μερίδες φρούτων μέσα στην ημέρα σου.

Δείτε περισσότερα ΕΔΩ.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Πρόσφατα

Δημοφιλή