Πως διαμορφώνεται η ψυχολογία των παιδιών 2 χρόνια μετά την έναρξη της πανδημίας

Η ψυχολόγος και παιδοψυχολόγος Αλεξάνδρα Καππάτου εξηγεί σε ποιο στάδιο βρίσκονται τα παιδιά δύο χρόνια μετά την αρχή της πανδημίας, ξεκινώντας από τη ψυχολογική κατάσταση των μεγάλων

Από την οθόνη. Από κοντά. Με μάσκα μέσα στην τάξη. Με μάσκα και στο διάλειμμα. Πίσω στο σπίτι. Ξανά πίσω στο σχολείο. Με ένα self test την εβδομάδα. Με δύο. Με τρία. Φροντιστήριο και ξένες γλώσσες από την οθόνη ακόμα και γυμναστική και λογοθεραπεία σε παιδιά με μαθησιακές διαταραχές από την οθόνη. «Μην αγκαλιάζεις τον παππού και την γιαγιά». Συγγενείς που νοσούν, νοσηλεύονται ή και χάνονται.

Παρότι τα παιδιά θεωρούνται παραδοσιακά… παιδιά και ως τέτοια, εκ φύσεως ανθεκτικά, ανέμελα έως και ανεπηρέαστα μέσα στην προστατευτική αγκαλιά της οικογένειας, οι ειδικοί σημειώνουν πως εν μέσω πανδημίας τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι και πως εντός τους συμβαίνουν διεργασίες που αυτή τη στιγμή δεν είναι ορατές – ή και σε κάποιες περιπτώσεις είναι- οι οποίες αλλάζουν «υπόγεια» τον τρόπο που τα παιδιά ζουν την πιο ανέμελη στιγμή τους.

Περισσότερα: newsbeast.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ