Μια πρωτοποριακή Ημερίδα του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου με θέμα τα Esports

Δελτίο Τύπου για την διεξαγωγή ηλεκτρονικής ημερίδας του Εργαστηρίου Δρομικού Κινήματος-Οργάνωσης και Διαχείρισης Αγώνων που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την INA TV και το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Σύγχρονη Αθλητική Επικοινωνία, Δημοσιογραφία και Φωτοειδησιογραφία» σε συνεργασία με τη Διευθύντρια του ΠΜΣ Αν. Καθηγήτρια Παναγιώτα Αντωνοπούλου.

Μια πρωτοποριακή Ημερίδα με θέμα τα Esports διοργάνωσε το Εργαστήριο Δρομικού Κινήματος – Οργάνωσης και Διαχείρισης Αγώνων σε συνεργασία με το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Σύγχρονη Αθλητική Επικοινωνία, Δημοσιογραφία κι Φωτοειδησιογραφία του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και με το ΙΝΑ TV. Η ημερίδα πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Παρασκευής 11/3/2022, στο πλαίσιο του μαθήματος του ΠΜΣ «Κατηγοριοποίηση και Περγραφή Αθλημάτων”.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης επαγγελματίες από τον χώρου των Esports αναφέρθηκαν στις δυνατότητες εξέλιξης του ηλεκτρονικού αθλητισμού στην Ελλάδα, την ενδεχόμενη είσοδο στους Ολυμπιακούς Αγώνες, αλλά και την χρήση απαγορευμένων ουσιών στον χώρο.
 
Τα E-sports έχουν αναπτυχθεί ραγδαία τα τελευταία χρόνια. «Ο κορωνοιός βοήθησε τα E-sports να αποκτήσουν περισσότερους παίκτες. Στον ψηφιακό αθλητισμό επενδύουν δημοφιλείς προσωπικότητες όπως οι MichaelJordan, Tony Hawkκαι Antoine Griezmannδήλωσε ο Δημήτρης Φαρμάκης (HeadofEsports, yesports.gg.Australia).
 
Σε παγκόσμιο επίπεδο τα έσοδα των ηλεκτρονικών αθλημάτων ξεπερνάνε το 1,5 δις ευρώ. Τα
έσοδα προκύπτουν από τις χορηγίες, τα δικαιώματα προβολής, τις εταιρείες των παιχνιδιών,
εισιτήρια κλπ. Ιδιαίτερα σημαντικός είναι και ο ρόλος του προπονητή. «Στα E-sports ο κόουτς
εκτός από καθοδηγητής πρέπει να λειτουργεί ως μέντορας. Καλείται να διαχειριστεί πολλαπλές προσωπικότητες, να επηρεάσει τη στρατηγική του παιχνιδιού καθώς και να διαμορφώσει την επόμενη γενιά αθλητών», υπογράμμισε ο προπονητής Μάνος Πλαϊτης.
 
Η ζωή ενός αθλητή των E-sportsδεν διαφέρει σε μεγάλο βαθμό από τη καθημερινότητα ενός
αθλητή του ολυμπιακού αθλητισμού. «Το πρωί ενημερώνομαι για ό,τι νέο δεδομένο κυκλοφορεί στον χώρο, στην συνέχεια προπονούμαι ατομικά για 4 με 5 ώρες, στις 4 έχουμε ομαδική προπόνηση και όταν ολοκληρωθεί βλέπουμε τα λάθη τα οποία κάναμε στο παιχνίδι», τόνισε ο αθλητής Αργύρης Καλαθενός, γνωστός ως «Sanity».
 
Στις δυσκολίες και τις ιδιαιτερότητες της δημοσιογραφίας του ηλεκτρονικού αθλητισμού
αναφέρθηκε ο δημοσιογράφος και σχολιαστής αγώνων Αντώνης Μπαλαδήμας: «Στην Ελλάδα ως επάγγελμα δεν έχει βρει ακόμα τον δρόμο του. Υπάρχουν δύο τύποι σχολιαστών: ο
playbyplaycaster και ο colourcaster. Ο σχολιαστής πρέπει να μιλάει σε όλη την διάρκεια του αγώνα και εμφανίζεται στην οθόνη το 40% του χρόνου της αναμέτρησης».
 
Η ημερίδα για τα E-sports ήταν η 3ηηλεκτρονική ημερίδα του Εργαστηρίου Δρομικού Κινήματος-Οργάνωσης και διαχείρισης Αγώνων και η πρώτη η οποία διοργανώθηκε σε συνεργασία με το νέο καινοτόμο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου “Σύγχρονη Αθλητική Επικοινωνία, Δημοσιογραφία και Φωτοειδησιογραφία”.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ